Platforma zakupowa dla dostawców
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach mając na względzie racjonalne wydatkowanie środków publicznych postanowiła z dniem 01.03.2017 r. wdrożyć elektroniczne narzędzie komunikacji z dostawcami, jakim jest Platforma Zakupowa. Dostęp do niej możliwy jest bezpośrednio ze strony: www.swietokrzyska.policja.gov.pl (Zamówienia Publiczne Platforma Zakupowa) lub pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/kwp_kielce.
Forma składania i oceny ofert od tej pory odbywać się będą w drodze elektronicznej, co ma na celu uzyskanie transparentności całego procesu zakupowego. Ponadto podkreślamy, iż wdrożenie elektronicznego systemu zakupowego jest działaniem, które w sposób nowoczesny i innowacyjny wesprze realizację zarządzania zakupami w sektorze publicznym.
Za pośrednictwem platformy zakupowej z początkiem marca 2017 roku pracownicy Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach będą wysyłać do Państwa pierwsze zapytania ofertowe o wartości poniżej 30 tys. euro, nie objęte ustawą o zamówieniach publicznych. Każde zapytanie widoczne w sekcji postępowań trwających będzie posiadało formularz elektroniczny do złożenia oferty.
W celu podjęcia stałej współpracy Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach zaprasza wszystkich zainteresowanych dostawców do odwiedzenia zakładki "Zostań dostawcą". Aby otrzymywać regularne zapytania branżowe należy wybrać odpowiednie grupy asortymentowe, podać adres e-mail oraz potwierdzić zapis przyciskiem "Zostań dostawcą". Dzięki temu będziecie Państwo regularnie otrzymywać informacje o prowadzonych zakupach.
W przypadku pytań lub problemów technicznych prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, która obsługuje naszą platformę.
tel. 61 646 00 24 (czynne pn-pt od 8:00 do 17:00)
Zachęcamy firmy do czynnego uczestnictwa w składaniu ofert na platformie.
Opr. EW
Źródło: KWP w Kielcach